Important! în lunile IULIE și AUGUST 2024, funcționăm doar în zilele de LUNI, MARȚI și MIERCURI, ale fiecărei săptămâni.
Comenzile plasate în zilele de Joi și Vineri vor fi procesate începând cu următoarea zi de Luni.

Cum devin client al magazinului e-Coloranti.ro

  1. Pentru a putea cumpăra produse din magazinul nostru, este necesar să vă creați un cont de client și să vă autentificați.

  2. Înregistrarea se face prin accesarea link-ului "Creare cont nou" de pe pagina principală, apoi introduceți toate datele solicitateși apăsați butonul Creare/Modificare cont.

  3. Sistemul nostru vă va trimite, pe adresa de e-mail pe care ați înregistrat-o, un link pentru activarea contului din magazinul nostru. Așadar, trebuie doar să vă accesați contul de e-mail si să dați click pe link-ul primit de la noi, pentru activare.
  4. După activarea contului veți primi un e-mail de înștiințare din partea noastră, după care veți putea accesa toate facilitățile magazinului.

  5. Vă asigurăm că firma noastră nu va trimite e-mailuri publicitare clienților, cu excepția abonaților la newsletter. Deasemeni, firma noastră nu va trimite niciodată SMS-uri publicitare.
  6. Deasemeni, vă asigurăm că datele dumneavoastră sunt în siguranță, firma noastră fiind inscrisă în registrul de evidență a prelucrărilor de date cu caracter personal, cu nr. 34629.

Pentru a plasa o comandă

  1. Adăugați in coșul de cumpărături produsele pe care doriți să le achiziționați. 

  2. După ce ați adăugat produsele in coșul de cumpărături, faceți click pe acesta și veți direcționat către pagina de “Finalizare comandă”.

  3. Câmpurile referitoare la destinatar, adresă, etc., sunt completate în mod automat, cu datele introduse de dumneavoastră la crearea contului. Puteți modifica aceste date, introduce informații sau solicitări suplimentare, făcând click pe link-ul “Modificare | Actualizare”.

  4. Alegeți modul de livrare a mărfii comandate (Curier).
    Deoarece nu avem magazin fizic, NU este posibilă ridicarea personală a mărfurilor.

  5. Alegeți modalitatea de plată (transfer bancar/internet banking, sau plata online cu cardul), apoi faceți click pe “Confirm comanda”.

Toate comenzile plasate corect sunt confirmate în mod automat printr-un e-mail trimis pe adresa dumneavoastră.

Dacă nu ați primit e-mailul de confirmare a comenzii, probabil comanda dumneavoastră nu a fost finalizată.

Vă rugăm să ne contactați telefonic sau prin e-mail în cazul în care ați plasat o comandă și nu ați primit confirmarea pe e-mail.

Comenzi telefonice

  • Clienții înregistrați au posibilitatea de a comanda și telefonic - de LUNI până VINERI între orele 11 - 17, la numerele (+4) 0760 588 3880 sau (+4) 0733 622 833.
  • Important: comenzile telefonice nu vor fi preluate în zilele libere naționale (oficiale).

Cum plătesc

Plata achizițiilor făcute pe site-ul nostru se poate face prin următoarele modalități:

  1. Transfer bancar / Ordin de plata (prin Internet Banking).

Comanda va fi expediată doar după ce primim dovada plății.

  1. Plata Online, cu cardul.

- Se poate efectua plata online cu cardul personal sau al firmei dumneavoastră, în condiții de siguranță deplină.

- Dacă alegeți metoda de plată "Online prin card bancar" este necesar să completați un formular cu informațiile cardului dumneavoastră pe pagina securizată a procesatorului de plăți.

- Plătile cu carduri de credit/debit emise sub sigla Visa și MasterCard (Visa/Visa Electron și MasterCard/Maestro) se efectuează prin intermediul sistemului "3-D Secure", elaborat de organizațiile care asigură tranzactiilor on-line același nivel de securitate ca cele realizate la bancomat sau în mediul fizic, la comercianți.

- "3-D Secure" asigură, în primul rând, că nicio informație legată de cardul dumneavoastră nu este transferată sau stocată, în niciun moment, pe serverele magazinului sau pe serverele procesatorului de plăți, aceste date fiind direct introduse în sistemele Visa și MasterCard.

- Pentru plățile cu card bancar nu este perceput niciun comision.

- Este posibil (destul de rar) să existe neconcordanțe între stocul real și stocul virtual din magazinul online. În situația în care s-a efectuat plata, iar produsele nu se află în stoc, sumele aferente vor fi returnate în contul din care s-a efectuat plata.

Expedierea mărfurilor

Pentru articolele care apar “În stoc” la momentul comenzii, expedierea se va face în cel mult 48 de ore de la plasarea comenzii.

Pentru articolele care nu sunt pe stoc, vă vom contacta pentru a confirma data probabilă a livrării. Dacă sunteți de acord cu data propusă de livrare, vă vom trimite un mail de confirmare. Dacă nu sunteți de acord, atunci comanda va fi anulată, iar sumele achitate vor fi returnate.

Pentru produsele care se vând exclusiv cu pre-comandă, produse marcate ca atare în magazinul online, este necesară plata în avans atât a produselor, cât și a curieratului extern (din UE). Costul final al comenzii poate să difere față de cel afișat la plasarea comenzii, datorită fluctuațiilor care pot apărea, atât la prețul produselor comandate, cât și la tarifele de transport din UE.

Astfel, în procesul de comandă, aveți posibilitatea de a selecta "Comandă fără plată". După plasarea comenzii, vă vom contacta telefonic sau pe e-mail, pentru a vă comunica costul total al comenzii și opțiunile pentru efectuarea plății în avans.

Produsele pre-comandate, au un termen de livrare de aproximativ 10 zile lucrătoare de la data încasării plății în avans.

Pentru produsele vândute din stoc, livrarea se va face prin curier rapid, în 24 - 48 de ore (lucrătoare) de la momentul expedierii, termenul maxim de livrare fiind de 72 de ore (lucrătoare) de la momentul expedierii.

Costul livrării prin curier rapid începe de la 21 lei (inclusiv TVA) pentru primul kilogram - pentru București, și 25 lei (inclusiv TVA) - în alte județe, adăugandu-se 1.50 lei pentru fiecare kilogram suplimentar. Greutatea este taxată în multipli de 1 kilogram, fără fracții, conform politicii firmelor de curierat.

În perioadele când companiile de curierat sunt foarte aglomerate (de obicei în lunile Noiembrie - Decembrie), termenul de livrare poate depăși 72 de ore. La momentul expedierii comenzii dumneavoastră vă vom trimite numarul AWB al coletului, pentru a putea lua legătura direct cu firma de curierat și a stabili împreună cu aceasta detaliile livrării.

Deoarece serviciile de expediere și livrare ale produselor noastre sunt efectuate de terțe companii, ne dorim ca acestea să fie la cel mai înalt nivel.

Deși nu putem controla în mod direct comportamentul profesional al acestora, vă rugăm să ne sesizați orice nemulțumire legată de compania de curierat care efectuează transportul și livrarea produselor noastre, pentru a sesiza la rândul nostru neregulile semnalate de dumneavoastră.

Politica de anulare și returnare

  • Fiind vorba de produse alimentare, anularea tranzacției și returnarea mărfurilor pot fi acceptate de către noi doar dacă atât ambalajul primar cât și cel secundar în care au fost transportate mărfurile (flacoane/caserole-primare și cutie/plic-secundare), sunt sigilate, nedesfăcute, exact așa cum au fost expediate.
  • Returnarea produselor poate fi acceptată doar dacă expedierea retur este efectuată în maximum 24 de ore de la recepționarea acestora, orice întârziere putând să dăuneze proprietăților fizice și microbiologice ale produselor.
  • Pentru a iniția procedura de returnare, este necesar să ne înștiințați, în maximum 24 de ore de la recepționare, prin e-mail sau telefonic, pentru a ne oferi detalii despre modalitatea de transport al mărfurilor către noi.
  • Acceptarea sau refuzul anulării tranzacției depind exclusiv de respectarea condițiilor de mai sus, iar o decizie va fi luată de către noi în maximum 48 de ore de la recepționarea mărfurilor returnate.
  • Pentru mărfurile returnate în condițiile de mai sus, transportul dus-întors al mărfurilor este exclusiv în sarcina cumpărătorului.
  • Pentru tranzacțiile achitate cu card bancar, se va returna doar contravaloarea mărfurilor, din valoarea totală a comenzii scăzându-se taxele de transport dus-întors. Contravaloarea mărfurilor va fi returnată pe același card utilizat la tranzacționare, în termen de 1-30 zile de la acceptarea returului, în funcție de politica băncii emitente.

Livrări către clienți din alte țări

  • Firma noastră livrează cu plăcere în diverse alte țări din Uniunea Europeană sau din afara acesteia.
  • Pentru a putea comanda din străinătate este nevoie sa vă creați un cont de client, conform instrucțiunilor de mai sus.
  • Transportul către destinații din afara României se face prin curierat internațional rutier, la tarifele afișate automat în procesul de comandă.
  • La cerere, transportul se poate face și aerian, prin poștă sau prin alte mijloace stabilite de comun acord. Vă rugăm să ne contactați pentru cotații de preț pentru alte modalități de transport.
  • Dacă țara dumneavoastră nu se află pe lista destinațiilor selectabile în procesul de comandă, vă rugăm să ne contactați pentru cotații de preț al transportului în țara dumneavoastră.
  • Există țări unde importul de coloranți alimentari naturali nu este permis de lege. De aceea, înainte de a comanda, vă rugăm să vă informați dacă produsele cumpărate din magazinul nostru se pot importa în țara dumneavoastră.
  • Pentru comenzile din străinătate există doar opțiunea plății în avans, prin transfer bancar, în Euro sau RON.